poniedziałek, 21 października 2013

Larens Nano Collagen Body na problemy skórne - moje doświadczenia z produktem

Ostatnio miałam przyjemność oglądania wnuków mojego kolegi (klienta) w sklepie ... Jak każdy dziadek chętnie się nimi chwalił :) Jednak oglądając zdjęcia z pobytu na plaży miałam okazję poznać jego małżonkę.
Od razu wpadł mi w oko jej problem z nogą ... nie wiedziałam dokładnie co się z nią dzieje, jednak widziałam na skórze brzydkie czerwone plany ze strupami... Na początku nie wiedziałam czy powinnam, ale po chwili zapytałam Go co się stało jego zonie ... ? Nie umiał mi odpowiedzieć na moje pytanie. Opowiadał mi, że już jakiś czas jego żona  z tym walczy ale żaden z leków jej nie pomagał ...




Jeśli już zdążyliście mnie poznać to wiecie co zrobiłam ... opowiedziałam mu o naszych preparatach i zaproponowałam by porozmawiał z żoną i zapytał, czy chciała by spróbować użyć jednego z nich Larens Nano Collagen Body na swoje problemy skórne?

Po paru dniach przyszedł do mnie i powiedział, że małżonka się zgodziła, pod warunkiem, że On kupi jej ten preparat na imieniny :) Czyli decyzja została podjęta! Ja w takich sytuacjach zawsze uprzedzam, że nie wiem jaki będzie efekt i jak szybki jednak zawsze warto spróbować ! :) 07.09.2013  produkt trafił do klienta.

Po 5 tygodniach przyszedł do mnie i pokazał mi te zdjęcia ! Oboje z małżonką byli zaskoczeni w jak krótkim czasie zadziałał nasz preparat ! Kolega mnie zapytał, czemu On tak szybko zadziałał skoro wcześniej żaden lek nie dał takiego efektu!? Trudno było mi odpowiedzieć na jego pytanie... Prawdopodobnie kobiecie pomogło to co jest w naszych preparatach czyli Bio Peptydy ! Działanie ich jest szybkie i skuteczne !
Dzięki braku parabenów w produkcie i samych naturalnych składników - Bio Peptydy mogą działać jak potrafią najlepiej !

A oto efekty po 5 tygodniach stosowania :) Ciesze się, że znów mogłam pomóc bo właśnie za To kocham moją pracę :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz