sobota, 11 czerwca 2011

Moje pierwsze spotkanie z Larens...

Jakieś 10 lat temu moja znajoma, kierowniczka okręgu z Avonu pokazała mi kosmetyki kolagenowe z nowo powstającej firmy Collagen Beauty. Były to na prawdę niesamowite kosmetyki, na które nie było mnie wtedy stać ale wiedziałam, że chciała bym je mieć i sprzedawać. Wtedy moje doświadczenie w sprzedaży było za słabe i nie udało mi się sprzedawać tych kosmetyków, jednak sama z rodziną i znajomymi urzywaliśmy je bardzo sobie chwaląc.


 Moja historia z kolagenem się jednak nie skończyła.
Pewnego dnia na portalu społecznościowym (facebook), odezwała się do mnie znajoma, która była dystrybutorem kosmetyków kolagenowych
Po bardzo miłej i szczerej rozmowie podjęłam decyzję, że spróbuję tym razem współpracę z firmą
Uważam, że produkty tej firmy zawsze były wysokiej jakości, mam wiele informacji na ich temat i cieszę się, że firma e-nnova wprowadziła kosmetyki firmy Collagen Beauty Products do e-biznesu. Dodam, że kosmetyki te są produkowane w Polsce (więcej na stronie www.sklep.wellu.eu )

No ale wracając do tematu, weszłam w ten biznes i zaczyna się coś dziać :) czyli czas na zarabianie pieniędzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz