czwartek, 17 października 2013

Endoproteza stawu kolanowego czy kuracja Nutrivi Revicoll !?

Musiałam się z Wami podzielić tym co opisała mi koleżanka Mana

"Koniecznie muszę się z Wami podzielić tą historią! Właśnie zadzwoniła do mnie moja koleżanka Kasia która jest rehabilitantką i prowadzi prywatny gabinet. Opowiedziała mi historię swojej pacjentki, starszej pani którą mieliśmy okazję poznać na jednej z Akademii Zdrowia w Sopocie. Ta pani miała skierowanie na wykonanie endoprotezy kolana. Ponieważ bardzo się tej operacji bała - konsultowała się z kilku lekarzami - wszyscy zgodnie stwierdzili że stan kolana jest fatalny i operacja jest konieczna. Jak to w naszym kraju... na operację trzeba było czekać wiele miesięcy. W międzyczasie pani piła drink Revicoll, później drink peptydowy i smarowała kolano peptydami. Dziś zadzwoniła do Kasi, że już wróciła ze szpitala. Jakież było zdziwienie lekarzy (i radość pani!) gdy po otwarciu kolana okazało się, że nie ma wskazania do endoprotezy! Została zrobiona artroskopia, usunięto resztki osteofitów (część z nich sama wcześniej odpadła!). Pani jest prze szczęśliwa, Kasia też, a ja czym prędzej dzielę się z Wami tą historią! Jak słyszę takie rzeczy, to dostaję skrzydeł!"

W wolnej chwili opisze jeszcze swoją historię. Ponieważ mi również groziła wymiana stawu kolanowego ...
http://sklep.wellu.eu 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz