środa, 2 października 2013

Choroby tkanki łącznej - czy można używać produktów Larens i Nutrivi Revicoll?

Parę dni temu dostałam maila z zapytaniem o nasze produkty z Bio Peptydami na bazie kolagenu.

"Czy mogę stosować ten kolagen jeśli mam niezróżnicowaną chorobę tkanki łącznej i być może tocznia, biorę sterydy i witaminy bardzo bolą mnie mięśnie i mam uszkodzone przewodnictwo nerwowe . Niedoczynność tarczycy hashimoto, przeciwciała i inne. Polecano mi ten kolagen. Czy on może mi pomoc. Czy będzie dla mnie bezpieczny ,proszę o odpowiedz."

W takich sytuacjach zawsze konsultuje się z naszą firmą wellU Gruop - odpowiedz nadeszła już w dniu następnym -

"Witam serdecznie!
Z informacji jakie przekazał nam Nasz Profesor Frydrychowski, kolagen jest jak najbardziej bezpieczny i można go stosować na opisane schorzenie.
Pozdrawiamy i życzymy dużo Zdrowia!

Zespół Wellu"

przekazuje Wam tą informację, ponieważ myślę, że i wielu z Was się przyda !
Nie raz spotykamy się z ludźmi, którzy potrzebują pomocy i dobrze wiedzieć, że u nas mogą ją bezpiecznie uzyskać !

Polecam stronę o naszych Profesorze Andrzeju Frydrychowskim - naukowiec z pasją !
http://andrzejfrydrychowski.pl/ - "Bo człowiek bez pasji, nudzi swoją duszę."


"Bo człowiek bez pasji, nudzi swoja duszę"




1 komentarz:

  1. Profesora znam od lat. Jest żywą reklamą wszystkiego co głosi. Pracuje na badaniami mózgu, prowadzi klika projektów badawczych, jest odkrywcą najskuteczniejszych preparatów antystarzeniowych na świecie. A przy tym znajduje czas i chęci by podróżować po całym świecie, nurkować z rekinami, lub skakać ze spadochronu”. Mówię o nim „zwyczajny nadzwyczajny”. Nadzwyczajny w sensie osiągnięć, umiejętności i pasji, a zwyczajny bo taki miły, skromny człowiek. I o bardzo trudnych, naukowych rzeczach potrafi mówić w prosty, zrozumiały, często dowcipny sposób! Kocham takich ludzi! I z prawdziwą przyjemnością wybiorę się na najbliższy wykład Profesora w Warszawie, w niedzielę 1 grudnia.

    OdpowiedzUsuń