piątek, 17 czerwca 2011

Od paru dni próbuję Wam coś napisać, ale nie mam czasu….

Może od początku. W poprzednim tygodniu trafiłam do szpitala na zabieg kolana. Czas rehabilitacji miał trwać sześć do dziesięciu dnia ale okazało się inaczej….

No i siedzę w domku i chodzę na rehabilitację i ćwiczę to moje chore kolano. Jednak dzięki temu mam tez czas na zajęcie się pracą, która stała się moją pasją J

Co prawdą początki były spokojne, gdyż miałam mało czasu na zajęcie się tym …. Biznesem.

Jednak teraz czas się znalazł i choć leże w łóżku w domku to powoli zaczynam „lepić bałwanka” – (słowa Dariusza Młynarskiego)


Najważniejszym wydarzeniem w tym tygodniu było spotkanie e-nnova w Sopocie, na które zaprosiłam osoby, zastanawiające się na wejście do Biznesu. Organizatorką tego spotkania była osoba, która wprowadziła mnie do biznesu i prowadzi mnie dalej Mana Manowska!
Spotkanie było bardzo ciekawe i udane. Jak zawsze panowała swojska i wesoła atmosfera. Było dużo informacji na temat kosmetyków Larens  i suplementów Nutrivi. Osoby profesjonalnie zajmujące się kosmetyką i rehabilitacją zadawały ciekawe pytania dzięki czemu i reszta dostała dużą dawkę informacji.  
Może i Ty będziesz miał ochotę na takie spotkanie? Organizowane one są w różnych miastach w całej Polsce.
Kontakt do mnie info.wellu@gmail.com
Portal informacyjno-biznesowy http://sklep.wellu.eu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz