piątek, 17 czerwca 2011

a gdzie to można kupić? Na WellU proszę Pani na Wellu!

Moim ostatnim obowiązkowym zajęciem jest ... rehabilitacja. No i co Kasia robi na rehabilitacji? Kasia gaduła, :) (kto mnie zna, wie o czym mówię) ... opowiedziała swojej Pani Rehabilitantce o wspaniałych właściwościach produktów kolagenowych! A, że Pani Rehabilitantka jest młodą i ambitną kobietką, to z zainteresowaniem słuchała i postanowiła, że przyjdzie na spotkanie by dowiedzieć się coś więcej o E-nnova. No i była i posłuchała i tak się zachwyciła, że do Nas dołączyła !

Dziś znów byłam na rehabilitacji.
Wchodzę do gabinetu, słucham..... a tam za ścianką .... " (R)...ja właśnie też mam problemy z bliznami ale ostatnio spróbowałam takiego żelu kolagenowego i te moje blizny prawie znikły! (Klientka) No co Pani, to ja też muszę to spróbować u siebie... A GDZIE TO MOŻNA KUPIĆ? (R)...u mnie może Pani kupić albo na stronie WellU. "



Tak mi się miło zrobiło....
Po chwili Panie wyszły zza kotary i Pani Rehabilitantka mówi do mnie. Właśnie Pani Kasiu jak to dokładnie wygląda, Pani opowie! No i w ciągu paru minut miałam wianuszek kobietek słuchających o produktach kolagenowych.

PS Jeśli chceż coś zmienić w swoim życiu, chceż zacząć zarabiać z pasją? Zastanów się i daj mi znać. Chętnie Ci w tym pomogę!

Miło patrzeć jak to jest, jak ktoś z pasją podchodzi do swojego biznesu :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz