sobota, 28 stycznia 2017

Trądzik - efekty po kuracji z Larens

10153863_234747470065229_2720182712412525037_n

Moja klientka , która obecnie zna już pełną gamę naszych produktów i jest naszą biznes-partnerką . Trądzik pospolity, z którym walczyłyśmy latami . Nie muszę więcej nic pisać . Zobaczcie i oceńcie sami.

1487907_195585510648092_1231040578_o

Skóra z trądzikiem różowatym - w zależności w jakim stadium choroby macie klientki do każdej podchodzimy indywidualnie - przede wszystkim serum peptydowe lub żel - ja polecam regenerujący. Dodatkowo krem nawilżający Hydro Blans

Pytacie mnie, co używać na trądzik i czy to na prawdę pomaga? Jak długo trzeba czekać na efekty ?

Opowiem wam o swojej historii. Od 10 lat używam żelu na bazie kolagenu Profesora Frydrychowskiego. Sama w wieku 30 lat ciągle walczyłam z cerą trądzikową ... mam cerę mieszaną a co miesiąc atakował mnie trądzik jeszcze bardziej. Do tego zaskórniki i gródki pod skórą... Nie było mnie stać na drogie zabiegi u kosmetyczki nie chciałam używać antybiotyków w maściach ale poznałam produkty Pana Profesora i one pomagają mi do dziś.

Co polecam swoim klientkom i znajomym przy problemach z trądzikiem ?
Kiedy poleciła bym po prostu Żel do Twarzy na bazie Kolagenu Larensa ale teraz mamy więcej produktów dla skóry z takim problemem.
Tańsza opcja na początek to :
Micellar Lotion Larens + Silver Face Gel 30 ml + Hydro Balance Face Cream 50ml

Oczyszczenie skóry z łagodzącym srebrem koloidalnym + Żel z aktywnymi peptydami na bazie kolagenu i srebrem koloidalnym + Krem nawilżający -

lub w droższej wersji polecam dodatkowo Dermo Wash Face & Body 250ml z Ektoiną

Jak długo używać produktów?
ja polecam używać zestaw już na stałe jeśli nie chcemy powrotu trądziku ale Silver Face Gel 30 ml do czasu całkowitego wyleczenia skóry a potem profilaktycznie polecam używać Repair Gel 100 ml - lub Serum Hair & Body Repair Spray 100ml są większe i przez to tańsze w codziennym użytkowaniu :)
Jeśli macie jakieś pytania piszcie do mnie w komentarzach lub na info.wellu@gmail.com lub na naszym profilu FB https://www.facebook.com/wellu4U

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz