poniedziałek, 16 listopada 2015

Jak nas widzą tak nas piszą ...

"Mana Manowska: pomagam ludziom odsuwać ich regały

To piękna, uzdolniona i inteligentna kobieta. Dzięki systemowi MLM – kobieta sukcesu. W marketingu sieciowym działa od 15-tu lat nieustannie podnosząc swoje kwalifikacje i pnąc się nieugięcie w górę po szczeblach kariery. Od 5 lat związana jest z polskim projektem WellU Group. Oto Mana Manowska…

Maciej Maciejewski: W dzisiejszej dobie człowiek może robić wiele rzeczy… Dlaczego zainspirowała się pani akurat systemem sprzedaż bezpośrednia & marketing sieciowy i czym jest dla pani ten biznes?
Mana Manowska: Myślę, że najlepiej określa to pewna historia sprzed lat, kiedy byłam współwłaścicielką firmy reklamowej. Moja praca miała charakter twórczy, wiązała się też z kontaktem z klientami. Choć nie zdawałam sobie wówczas z tego sprawy, w pewnym sensie byłam „schowana za męża”. Świadczyło o tym nawet ustawienie mebli w moim biurze, gdzie pracowaliśmy w zespole kilku osób. Na środku pokoju stał wysoki regał, zza którego nie było mnie widać, gdy klient wchodził do firmy.
Kiedy zaczęłam przygodę z MLM postanowiłam zorganizować prezentację. Aby pomieścić gości musiałam odsunąć regał pod ścianę. Następnego dnia zrozumiałam, że dobrze się czuję w tej otwartej przestrzeni. Regał nigdy już nie wrócił na środek pokoju. Po latach myślę, że właśnie tym zajmuję się w MLM – pomagam ludziom „odsuwać ich regały”. Razem tworzymy przestrzeń, w której zdobywają pewność siebie, chęć i odwagę, by dokonywać pozytywnych zmian w życiu. dalej >>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz